tanforum - Re: [Tf] oraszamcsokkentes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] oraszamcsokkentes

  • From: "Koncz Endre" <Koncz AT tig.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] oraszamcsokkentes
  • Date: Wed Apr 30 14:07:00 2003

Udv!

> A koltsegvetesi torvenynek volt egy kitetele az oraszamcsokkentes

Ezt tudom.

> Arra vagyok kivancsi, hogy az egyes tantargyakrol
>szolo reszekben hol keressem a csokkentest. (lasd elozo levelem)

En megneztem az OM honlapjan a rendelet linkjenel
/Az oktatasi miniszter 10/2003. (IV.28) OM rendelete/
pl az Informatika 6. osztalyt.
Elkezdtem olvasgatni az elejet, az szorol szora megegyezett a regivel.
Azutan talaltam valtozast.
Pl:
Az eves oraszamok at vannak huzva -.))
A fejlesztesi kovetelmenyeknel tobb helyen fuggoleges vonal van a
bekezdesek mellett Pl: 6.o vegefele "Igazodjon el a könyvtár tereiben,
állományrészeiben, tudja igénybe venni ..."
Talan ez jelzi azt, hogy ez marad ki ??

Tovabb nem neztem.

A rendelet szovegeben /nehany mondat/ nincs semmi utalas, hogy
mi valtozott, csak mi helyere mi le'p. Gyanitom, nekunk kell
vegignezni/bogaraszni tantargyankent, kihamozni, mi a csokkentes.
Erre mondjak az informatikaban, hogy nem felhasznalo-barat...

Ha nem jol gondolom, javitsatok.

Koncz Endre