tanforum - [Tf] az ominózus tizedestört

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] az ominózus tizedestört

  • From: Babics László <ditbaro AT mail.datanet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] az ominózus tizedestört
  • Date: Sat Apr 26 23:27:01 2003

Tisztelt "megtört" barátaim!

Fájdalommal, de élvezettel is értesülök róla, hogy a törtvita tovább folyik.
Sajnálatomra nem minden levelet értek, mert olyan fórumokon is leveleztetek,
ahol én nem vagyok tag. (Zárójelben: bár tudnám, hogy én hol is vagyok tag!)
Van olyan fórum is, ahonnan kitiltottak. Megvan valakinek a teljes
levelezés? Szeretném elolvasni, és feldolgozni. Kérek mindenkit, akinek van
levele, hogy küldje el a címemre:

ditbaro AT mail.datanet.hu

Maradok a matematika iránt a legnagyobb tisztelettel:

Babics László.