tanforum - Re: Re[2]: [Tf] butulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] butulas

  • From: Simon Gyula <sgy AT fazekas-debr.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] butulas
  • Date: Fri Mar 28 07:51:00 2003

Idézet Kónya István 2003. március 27. 11:29 keltezésű leveléből:

> gondolkodnunk a

> De igen. Viszont a tanítási követelmények egyre inkább a lexikális
> tudás
> csökkentését szeretnék. A diáknak tudni kell, hogy minek hol kell
> utánanézni.
> No és az sem ártana, ha a listára írók megtanulnának helyesen írni.
> Akinek nem inge....

Ez erdekes megjegyzes, de ugy gondolom, hogy a leirt szoveget nem csak
szintaktikai, hanem szemantikai szempontbol is erdemes vizsgalni. :-))

Egyebkent, en az elbutulasunkat altalanosan ertettem, es ebbe pl bele fer az
is, hogy az ember az evek soran eppen sajat magaval szemben veszit az
igenyessegebol... Persze az is gond, hogy ma mar alig akarnak jelentkezni
tanarszakokra az egyetemeken, es a vegzos hallgatok jo resze eleve
elkepzelhetetlennek tartja, hogy pedagogus legyen. Ez hosszutavon sulyos
kovetkezmenyekkel jar majd.

Udv:SGY