tanforum - Re: Re[2]: [Tf] butulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] butulas

  • From: "Miklósi László" <ml AT tte.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] butulas
  • Date: Wed Mar 26 09:10:01 2003

Boldog Ferenc irta:

> mobillogo, csengohang, disco, BB, VV, buli, balhe, szex, stb...
>
> Ebbe a sorba kellene pl. Adyt beilleszteni magyaroran. Aprocska dolog,
> de a mult ido jele a "tt" sem fer be. Sok gyereknel meg akkor sem, ha
> egesz evben csak ezt az egyet kellene megtanulnia.

Szerintem ez a lenyeg. Van-e barmi koze a gyerekeknek az iskolahoz? Az
iskola lenyegeben tobbszaz eve lenyegeben mozdulatlan rendszer - mikozben a
mindennapok Pogorol, bulirol, csengohangokrol... szolnak.

(A targyban jelzett "butulas" ellenpontozasakent: en sose fogok ugy
sms-ezni, mint ok...)

A hagyomanyos ertekek fele tudunk-e hidat verni? Olyat, ami elfogadhato pl.
a szakkepzesben levo diakok szamara?
Ezert (is) kene vegiggondolni az iskola feladatat. Lehet-e a hagyomanyos
szemlelettel, ismerettomeggel, modszerrel barmit is kezdeni?
(V.o.: gettosodas)

Miklósi László
ml AT tte.hu