tanforum - Re: [Tf] 27,5 ora

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] 27,5 ora

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] 27,5 ora
  • Date: Tue Mar 25 15:30:01 2003

>Jo ez nekunk? Jo ez a diakoknak? Szerintem eddig sem az orak

>Mely tantargyakból veszik el a 2,5 orat. Van ahol az enek es a rajz

>En forditva csinalnam, tobb idot toltson az iskolaban, kevesebb
>tananyaggal.

Teljesen egyetertek veled, nem az oraszamot kell csokkenteni, hanem a
tananyagot. Nem szenvedne annyira a gyerek az iskolaban, ha lenne ido
rendesen megtanitani. Lazabb, jatekosabb, vidamabb orak, nem az a hajtas,
ami most van.
Persze ha a cel a gyerek terhelesenek csokkentese, a latvanyos, kozertheto
megoldas az oraszam csokkentese. Rovid tavu gondolkodas. Hosszu tavon...
(ld. a kovetkezo levelemet)

Haho

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu

  • Re: [Tf] 27,5 ora, Andras Lutter, 03/25/2003