tanforum - Re: Re[2]: [Tf] Vedoszemuveg

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] Vedoszemuveg

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] Vedoszemuveg
  • Date: Thu Jan 23 17:39:00 2003

>Bocs, de Te a Holdon élsz?
>
>Egy fõnök mindent megtehet.
>Olyan törvényesen kicsinál, hogy magad rohansz beadni a felmondásodat.
>(Vagy szívsz, mint a torkos borz)
>
>Szakszervezet??????????? Neki is ugyan Õ a fõnöke.

Lehet, hogy a Holdon elek, egy helyen dolgozom, miota munkaba alltam.
Nalunk a rendelet megjelenesekor a fonok elso dolga az volt, hogy
vegigkerdezte a szamtek tanarokat, ki tart igenyt szemuvegre.
A szakszervezeti bizalmi torvenyes vedettseget elvez (persze, ha a fonok
ugyis torvenyen kivul all, akkor mindegy).
Azt viszont fenntartom, hogy statuszbol tanart kirakni nem konnyu.

Eleg rossz lehet, ha ellenseges a viszony a fonokkel. Szerintem karosan
befolyasolja a munka hatekonysagat, es hosszu tavon a fonok dolgat is
megneheziti. Persze, mivel nem termelo agazat, ki foglalkozik a
hatekonysaggal... (talan a szulok?)
Fontos meg: fonok es onkormanyzat viszonya. Onkormanyzat es szulok
viszonya. Azért csak nem mindenhato az a fonok! (Hosszu tavon
torvenytelensegeket elkovetni... azert nem lehet sokaig csinalni... vagy ez
is a Hold?)

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu