tanforum - Re: [Tf] Vedoszemuveg

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Vedoszemuveg

  • From: "Molnar Peter" <MOLNARP AT afg1.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Vedoszemuveg
  • Date: Tue Jan 21 10:12:01 2003

Hello!
> Itt nézz utána: http://www.antsz.hu/info/keper-m1.pdf
> Ha ennek megfelelsz, akkor nem pénzkérdés, hogy JÁR, hanem eloírás.
:))
Ez most komoly?
Idezem: "szukseg eseten el kell latni a munkavallalot..."
Mi is ez a szukseg?
Szolok a fonokomnek kell szemuveg.
Azt mondja nincs ra penz.
Szolok az ANTSZ-nek,hogy nem kaptam szemuveget pedig kellett volna.
Az elmarasztalja a fonokomet, omeg artatlan arccal azt mondja, hogy neki nem
kell
adnia szemuveget csak ha szukseges, s tole nem kerte senki!
Ja es mi lesz az allasommal?
Ja, hogy ala is irathatnek egy levelet a fonokommel, hogy kertem szemuveget
de nem
adott?
Ki az a hu..e fonok aki alair egy ilyen nyilvanvaloan torvenyszego papirt?
Szoval....
Ez sem fekete vagy feher.
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.ini.hu, Tel:36209149514