tanforum - Re: [Tf] Vedoszemuveg

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Vedoszemuveg

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Vedoszemuveg
  • Date: Thu Jan 23 12:32:01 2003

>Szolok a fonokomnek kell szemuveg.
>Azt mondja nincs ra penz.
>Ja es mi lesz az allasommal?

Ezzel az erovel akkor semmifele, torvenyben eloirt dolgot nem lehet kerni a
fonoktol? Mert hogy akkor mi lesz az allassal?

Nem tudom, F. Ferenc kinevezett tanar-e. Mert ha igen, azert nem olyan
konnyu kirugni. Fegyelmi pedig nem jar egy szemuveg-igenylesert.
Szerintem (persze, en konnyen beszelek, hiszen nem az en problemam) inkabb
alljunk a sarkunkra (modjaval, nem szemelyes ugyet, hanem munkaugyi
problemat krealva), mintsem konzervaljuk az alkalmazott teljes
kiszolgaltatottsaganak allapotat.

Szakszervezet? Azt azert nem intheti le olyan konnyen a fonok, mint az
egyent.

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu