tanforum - Re: [Tf] Fizuemelés?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Fizuemelés?

  • From: Szalay Sándor <szalay.sandor AT ntk.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Fizuemelés?
  • Date: Mon Sep 9 07:48:01 2002

Va'las Pe'ter wrote:
> Én csak nem tudom, hogy jön ki az ötven százalék, milyen statisztikai
> trükkökkel

Már elnezest, hogy a partvonal masik oldalarol szol bele valaki a
vitatba, de szamomra ugy tunik az orom mintha torzitana az eleslatasat
nehany erintettnek. Emlekeim szerint a hirekben egyertelmuen az
szerepelt, hogy a bertabla emelkedik a jelzett mertekben, illetve minden
olyan potlek is, amelynek erteke az A1 szazalekaban van meghatarozva.

Ebbol az következik, hogy a trukkok a kozalkalmazotti reteg
osszetetelenek kimutatasaban lehetnek, de az semmikeppen, hogy minden
pedagogus fizetese 50%-kal emelkedik, sot bizonyos - nem pedagogus -
kategoriakban elenyeszo merteku lesz az emeles, mert arra mar a
minimalber emelesekor sor kerult.
--
Szalay Sándor
+36 1 460 1836