tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Fizuemelés?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Fizuemelés?

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Fizuemelés?
  • Date: Sun Sep 8 19:44:01 2002

> Valóban, nekem rendesen megemelték, bár megjegyzem alaposan
> kiböjtöltem az emelésig eltelt időt.
>
> Sajnálja tőlem valaki?

Nem. Persze hogy nem.
Én csak nem tudom, hogy jön ki az ötven százalék, milyen statisztikai
trükkökkel... Mellesleg én sem kaptam még soha ekkora emelést, örülök
neki. Csak hát a matektanár már ilyen, szereti tudni, hogy a helyükön
vannak-e a számok. :-)

Bocs az ekezetekert, megfeledkeztem magamrol.

Udv, VP