tanforum - Re: [Tf] Re: [Tf] Fizuemelés?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: [Tf] Fizuemelés?

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: [Tf] Fizuemelés?
  • Date: Sat Sep 7 20:42:00 2002

Hello!

Va'las Pe'ter wrote:

> Nálunk az igazgató az értekezleten bejelentette, hogy számításai
> szerint a bértábla szerinti emelés a gimnázium átlagában 44%-ra jön
> ki. Valahol valakiknek biztos jól megemelkedett akkor, hogy átlagosan
> 50% legyen. :-)

Szerintem nem emelkedik minden. Gyanus, hogy a 18-rol 20 orara torteno
bovites miatt kapott kiegeszites vagy nem valtozik, vagy eltorolik (ez a
kompenzacios osszeg eddig sem nott). A potlekok sem biztos, hogy
aranyosan valtoznak, mivel azt a fenntarto "kedve" szerint megemelhette,
es a kormany erre az ossezgre nem adhat automatikusan 50%-ot, bar az
minimalis ertek magasabb lesz. A tanacsosi, fotanacsosi potlekok is
fenntartoi keretbol mentek, szerintem ez sem fog automatikusan
modosulni.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu