tanforum - Re: [Tf] Informatika tetelek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Informatika tetelek

  • From: "Koncz Endre" <Koncz AT tig.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Informatika tetelek
  • Date: Mon Jun 24 12:10:01 2002

Udv!

> Iden erettsegiztettem eloszor informatikabol, igy kevesbe vagyok ebbben
> jaratos!
> Aki iden, tavaly erettsegizetett, kerem kuldje el nekem a tetelsorokat,
> feladatokat,
> ponthatarokat.
> Elore is nagyon szepen koszonom.

Utolag is hasznos lehet, hogy lasd, mashol mit csinalnak.
Viszont igy neked lesz x tetelsorod, es mast nem biztos, hogy motivál a
dolog.

Ennel van jobb megoldas. Nehany eve azt csinaltam itt a listan, amit most is
felajanlok /En is erettsegiztettem az iden/:
Aki elkuldi a tetesorat nekem, az megkapja az osszes tobbiet.
Az egysegesseg, es attekinthetoseg erdekeben akkor az alabbiakat kertem
es kerem most is.

- RTF formatumban legyen az anyag /nem szeretjuk a virusokat/
- Ne legyen benne a dokumentumban az iskolat azonosito adat
- Tuntessuk fel az alabbiakat
- iskola tipusa /gimn, szakkozep/
- osszes heti oraszam a 4 ev alatt /ez jobban mutat, mert mindegy, hogy
milyen elosztasban tanultak a targyat/
- Mindez a dokumentumban legyen benne, ne a kiserolevelben, hogy ne
kelljen belenyuljak.

Ha ezeket megkapom, akkor vagy elkuldom mellekletkent az egeszet
mindenkinek, vagy kirakom egy nem publikus helyre es letolthetitek.
Igy mindenki, aki kuld, az kap is valamit.

Mivel az idopont a felvetesre nem a legidealisabb /mar sokan nincsenek
gepkozelben/, es az ido mar nem surget, a hataridot szeptember elejeig
kitolnam. Ugyanis a multkor is volt olyan, aki csak a szunet utan ertesult
a dologrol es akart beszallni.. Akkor emlekezetem szerint mintegy 7 -8
tetelsor jott ossze, es mit mondjak, eleg tarka volt az osszkep.
Szoval hasznos lehet ez.
Az "Informatika" listanak nem vagyok tagja, de ha vannak jelentkezok,
akkor ott is, meg a rendszergazda listan is kozzeteszem az akciot.

Koncz Endre