tanforum - Re[2]: [Tf] Informatika tetelek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] Informatika tetelek

  • From: Filtec Ferenc <filtec AT freemail.hu>
  • To: Dorozsmai Karoly <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re[2]: [Tf] Informatika tetelek
  • Date: Sun Jun 23 23:15:00 2002

DK> En is... :)

DK> Kisse irnal tobbet a korulmenyekrol? Milyen iskolaban eretsegiztettel,
DK> hany fot, mikent: irasban vagy szoban, esetleg mindketto? MIlyen
DK> temakat dolgoztal fel erettsegin, mikent bonyolitottad le? Miként
DK> értékelted?

Szakkozepiskolaban tanitok, 31 fo jott ossze tobb osztalybol.
Szobeli nem volt (ig. keresere), de az elmeletet WORD-ben kellett beadni
lemezen.
Volt meg DOS, WORD, EXCEL.

Ertekeles: Reszfeladatokra allapitottam meg a pontokat. 0 vagy 1 pont.

Sulyozott atlaggal szamoltam, elmelet 1x, gyakorlat (ami a DOS, WOR, EXCEL
atlaga)
2x-nek szamitott. (Valamilyen utmutato utolso lapjan olvastam ezt.)

Na de Karcsi, en szerettem volna valaszokat kapni, erre Te kerdeztel. (Azert
nem baj)

Keresem ismet:
Aki iden, tavaly erettsegizetett, kerem kuldje el nekem a tetelsorokat,
feladatokat,
ponthatarokat.

Elore is koszonom szepen!

Üdvözlettel: Filtec Ferenc