tanforum - Re: [Tf] vedekezzunk a virusok ellen!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] vedekezzunk a virusok ellen!

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT calypso.tbsz.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] vedekezzunk a virusok ellen!
  • Date: Mon Apr 29 10:08:01 2002

Hello!
On Mon, 29 Apr 2002, Molnar Peter wrote:

> Hello!
> Pontosan ebbe a problemaba futottam bele 1 oraja!
> Kaptam egy Klez virussal fertozott levelet MAGAMTOL!!!!
> Pedig a postazas idopontjaban nem is ultem a gep elott!
> A levelezo szerver logjaibol kiderult, hogy honnan jott a level.
> De eltartott egy ideig mig kibogoztam.
A level fejlecet is erdemes vegigbogozni. Nekem most jott egy W32.Magistr
a keri-szhely.sulinet.hu-bol, magat az igazgatot pecezte ki feladonak a
virus.

--
+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
| Ferenc Bajan listowner of Musica-L and vasisuli \
| Teleki Blanka Szakkepzo Iskola, Szombathely \
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\
Fredegar Gamgee-Took of Bywater