tanforum - Re: [Tf] E-mail_ellenorzes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] E-mail_ellenorzes

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] E-mail_ellenorzes
  • Date: Thu Apr 25 13:55:01 2002

Üdvözletem!

> Bonyodalom pl. ha emiatt most nem válaszolhatnék neked ezen a listán,
> mert a rendszergazdai cím a lista tagja...

Tudtam, hogy ilyesmit fogsz válaszolni. De -- többször felvetettük
már ezt --, mi tart vissza attól, hogy a saját mail server-eden saját
E-mail cimet csinálj?

> De más iskoláknál is a
> rendszergazdai címre érkeznek a fontos (és szemét) levelek...

A sulixxx cim NEM a rendszergazda cime...

> Ahol ez a
> cím átment a köztudatba, ott kommunikációs nehézségek adódhatnak a
> tiltás miatt.

A nehézség annak a hibája, aki ezt az "átmenetet"
kezdeményezte, aki tett arról, ez a cím menjen át a köztudatba!
Hiba... Ennyi.

> Ezért mondtam, hogy az elején kellett volna titkossá tenni a
> rendszergazdai címet, és korlátozni, hogy kik küldhetnek rá. Most már
> ne tegyenek ilyent, mert hídba megy a fél ország közoktatási
> rendszergizdája.

Nem hinném, hogy a "... fél ország", de ennél is erõsebb érvem,
hoyg egy rendszergadi csak tud más címet csinálni. IMO
_köteezõvé_ kellett volna tenni minden Sulinet-es végponton a
levelezõ szerver (és a WEB szerver) üzemeltetését. Elég sok
pénzben van a Sulinet ahhoz, hogy a használatáért mi magunk is
tegyünk valamit!

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu