tanforum - Re: [Tf] E-mail_ellenorzes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] E-mail_ellenorzes

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] E-mail_ellenorzes
  • Date: Mon Apr 22 10:04:01 2002

Sziasztok! Röviden reagálnék:

----- From: "Koncz Endre"
<Koncz AT tig.sulinet.hu>

> Nalunk ezek vannak megadva:
>
> Igazgatosag
> Rendszergazda

Ezeket kellene mindenképpen megadni!!! A kolégák névre szóló címeit csak
akkor, ha az illeto rendszeresen ellenorzi is a leveleit, és ha van
értelme... Különben az illeto koléga adja meg azoknak, akiknek a leveleire
számít.

> - Igy elerheto hivatalos ugyekben az iskola, a rendszergazda _nelkul_
> /postas szerep ugrott/

:-))) Szerencsére
De nem egészen... Nekem az iskola e-mail kampányait (levél feladás
nagytételben) idonként csinálnom kell.

> - Igy elerheto a rendszergazda, ha a kulvilagnak valami problemaja van

Ilyen leveleket kapok a legritkábban. 4 év alatt összesen ha 10 ilyen
természetu levelem érkezett :-(((

> az adott iskola szerverevel,stb /ez a rendszergazdaknak lenne gyakran
hasznos/
> - nem kell olvasni azt a sok "szemetet", ami a sulixxx-es postaladaban
van.

Egy ideig én is a rendszerüzeneteket vártam ebbe a fiókba, de nem ezt
kaptam, hanem mindenféle egyebet. Így én is ezt a címet használom általános
rendszergazdai címként. Emiatt minek két külön cím?? Ez így egy címen
praktikusabb, mindent megkapok itt.

> /ahova valoban csak a sulinet uzemeltetoinek szabadna irasi jogot adni/

Ezt a legelején kellett volna!
Most már maradjon így! Ha ezt átalakítanák, az több bonyodalomhoz vezetne
mint amennyi elonye lenne!

> Az iskola honlapjan is kinn van az igazgatosag cime,
> es azon folyik is az informaciocsere.

Nálunk is! Bár amióta az egyik igazgatóhelyettes intézi a
hmg AT suli.net
címet, azóta csak max. hetente kétszer ellenorzi a leveleket!

> Es akkor me'g arrol az aprosagrol is lehetne beszelni, hogy az iskola
nevevel
> [kukac elott az iskola neve] ne irjon senki, akkor sem, ha a vegen odairja
> sajat neve't.

Ez az iskola belso informatikai (számítógép használati)szabályzatától
függjön. Szerintem bizonyos esetekben kell (v. hasznos lehet) az intézmény
nevében folytatott levelezés. Megjegyzem, hogy ezt egy külso szervezet sem
szabhatja meg egy intézménynek!! Amit a TaninfoBT és az EDO-Kft megtehet
ahhoz egy Középiskolának is joga van!
/Riki