tanforum - Re: [Tf] Re: [info] Konferencia

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: [info] Konferencia

  • From: Dancso Tunde <dancso AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: informatika AT lista.sulinet.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: [info] Konferencia
  • Date: Tue Mar 19 10:41:01 2002

Kedves Laci és Listatagok!

Az akkreditációs követelmények ismeretében
kizártnak tartom, hogy egy kérelem elfogadását vagy elutasítását
más szempontok is vezéreljék,
mint az elfogadási kritériumoknak való megfelelés,
koherenciavizsgálat és az eljárás során elfogadott
tematika betartásának biztosítása, fejlesztése, amelynek fo
célja, hogy a résztvevo pedagógusok számára biztosított legyen a
kepzes minosége, hasznossaga.

Az viszont való igaz, hogy egy 30 órás, intenzív tanulással
eltöltött tanfolyam más, mint egy konferencia, amelyen
ugyan szakmailag nagyon színvonalas eloadások hangzanak el,
de az akkreditációs eljárás során figyelembe vett
szempontok nem valósíthatók meg.
Így Zsuzsával értek egyet, ennek a fórumnak a fedezetére
más kereteket kell találni, én követendonek tartom
az említett fenntartói palyazati formát.

Es javaslom, hogy akinek lehetosege van, vegyen reszt a
szombathelyi konferencian!

Üdvözlettel:
Dancsó Tünde
dancso AT axelero.hu