tanforum - [Tf] Re: [info] Konferencia

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [info] Konferencia

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: "Szucs Sandor" <szucss AT server.taszi.sulinet.hu>
  • Cc: tanforum AT sunserv.kfki.hu, informatika AT lista.sulinet.hu
  • Subject: [Tf] Re: [info] Konferencia
  • Date: Mon Mar 18 14:31:01 2002
  • Comments: Authenticated sender is <zsako AT ludens.elte.hu>
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Kedves Sandor!

> - a Bcsabai Infoérán is nagyon sok kolléga panaszkodott, O egyáltalán nem,
> az iskolája mégugysem tudja támogatni az eseményen való részvételt!

Az ar: ennyi az onkoltsegunk, en mint a rendezo alapitvany
kuratoriumi tragja, foszervezo, tobbszor eloado is, szinten befizetem
a reszveteli dijat, a meghivott plenaris eloadoink (pl. Vamos Tibor
akademikus) is befizetik a reszveteli dijat, hogy az atlag resztvevonek
minel olcsobb lehessen...
(a bekescsabai, illetve szombathelyi szervezo bizottsagi ulesekre is
sajat koltsegen utazom)

> Kérdés ill/javaslat: (talán illetékes is Olvasatja a listát)
> Az Önkorm. vagy az illetékes minisztérium akarja-e, ill. tudná - e
> valamilyen módon az ilyen és ehhez hasonló eseményeket támogatni. (Uszkve
> 50%-ban)

Errol mar tobbszor irtunk az illetekesnek: ez ugyanolyan
tovabbkepzes, mint az, amik a pedagogustovabbkepzesek kozott
elvegeznek. Az illetekesek nem valazoltak, az akkreditacios bizottsag
pedig TOBBSZOR hatarozottan elutasitotta az engedelyezest. Nem tudom
lattatok-e mar olyat, hogy egy 30 oras tovabbkepzes tematikaja, ami
kb. 2 oldalas, a PAB-tol 6 oldalas hibalistat kapjon az elutasitas
melle? Ez biztos, hogy a biralok rosszindulata...

> A szervezok figyelmébe: az esetek többségében az is akadály, egy -egy tanárt
> (nem hogy nem támogat az intézete) nem szivesen engednek el szorgalmi
> idoszakban.

Erre talaltuk ki, hogy a resztvevok iskolai sok mindent kapnak
ingyen, de ugy atszik ez nem hatja meg az igazgatokat.

> Idopont meg ugye: (Szombathely, aprilis 4-6) Tavaszi szünet meg: március
> 27-tol. Szerintem megfontolandó a szünetekben szervezni !!

Beszeltunk errol mar tobbszor, de ddig az erintettek mondtak mindig
azt, hogy inkabb ne a szunetben.

ide a vegere egy fo kerdes:

JOBB LENNE--E a jovoben egy tavaszi szunettol kicsit tavolabbi hetvege,
mondjuk aprilis vege fele?

Zsako Laszlo
ZsL