tanforum - Re: [Tf] Re: [info] Konferencia

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: [info] Konferencia

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: [info] Konferencia
  • Date: Mon Mar 18 15:08:01 2002

Szervusztok!

> Errol mar tobbszor irtunk az illetekesnek: ez ugyanolyan
> tovabbkepzes, mint az, amik a pedagogustovabbkepzesek kozott
> elvegeznek. Az illetekesek nem valazoltak, az akkreditacios bizottsag
> pedig TOBBSZOR hatarozottan elutasitotta az engedelyezest. Nem tudom
> lattatok-e mar olyat, hogy egy 30 oras tovabbkepzes tematikaja, ami
> kb. 2 oldalas, a PAB-tol 6 oldalas hibalistat kapjon az elutasitas
> melle? Ez biztos, hogy a biralok rosszindulata...

Hidd el, nem rosszindulat. Az egyeges birlathoz tartozik egy 10 oldalas
vizsgalati szempontrendszer. Ismerve a konferenciat, illetve a
vizsgalati szempontokat nem valoszinu, hogy betuszkolhato a megadott
keretek koze a kepzes (konkret tematika, szakirodalom, teljesites
feltetele...)

Szerintem a konferencia mas keretekbol kellene, hogy menjen. Minden
szaktargybol, minden munkakozossegnek, minden evben legalabb 1 fore
ingyen. (nem tovabbkepzes, kommunikacio)
Nalunk erre tart fent keretet az onkormanyzat, lehet palyazni, csak
egyre kevesebb a realerteke.
--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu