tanforum - Re: [Tf] Nyilvaanosan elneezeest keerek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nyilvaanosan elneezeest keerek

  • From: Pap Gyorgy <pap_gy AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Nyilvaanosan elneezeest keerek
  • Date: Sun Feb 3 12:35:00 2002

Tisztelt Lazsadi Sándor!
Azon tul, hogy termeszetesen jogod van saját véleményed
fenntartasara, s tul azon is, hogy nem csak egyes targyak
oktatasa, de az egesz oktatas valsagban van - ebben
tokeletesen egyetertek veled - ez az elso szamomra
elfogadhato leveled.
Orulok, hogy megszuletett.
Remelem, hogy azok a koolegak, akik hozzam hasonloan
nehezen viseltek stilusodat, csak nalam hevesebben
reagaltak, illetve reagaltak, szinten eljutnak addig,
ahova most te erkeztel.
Pap György