tanforum - [Tf] Nyilvaanosan elneezeest keerek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Nyilvaanosan elneezeest keerek

  • From: "Lazsadi, Sandor" <net706 AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Nyilvaanosan elneezeest keerek
  • Date: Sat Feb 2 20:09:01 2002

Tisztelt Tanári Vitafórum !

Alulirott L. Sándor (SzS), hivatlan listáraiiroo fizikus-fizikatanár,
ezáltal elnézést kérek különösen: Borsányi Katalintool,
a Nemzeti Tankönyvkiadootool,
RIP-töl és az összes kollegámtól,
akit tudtommal vagy azon kívül,
véletlenül vagy szándékosan
megbántottam. Ilyet többé nem teszek.

Elolvastam a Netikettet és annak minden pontjával egyetértek, ésszerünek
tartom és a jövöben -még ha provokálnának is - be fogom tartani.

Írásaim tárgyi részében közölt-, bizonyos természettudományos fogalmakra és
azoknak tanítására vonatkozó véleményemet fenntartom. Az általam is tanított
tantárgy pillanatnyi helyzetét válságosnak ítélem, még akkor is ha bizonyos
felelős személyek ezt hazánkba is begyürüzö világtendenciaként próbálják
elfogadtatni a közvéleménnyel.

Még egyszer kérlek, bocsássatok meg nekem helytelen indulatos közléseimért.

Tisztelettel, L. Sándor (SzS)