tanforum - RE: [Tf] reklam az iskolaban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] reklam az iskolaban

  • From: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] reklam az iskolaban
  • Date: Thu Jan 3 13:48:00 2002

Sziasztok,

Átolvastam én is az említett rendelkezést, és tényleg csak általános
iskolákra vonatkozik a korlátozás, középiskolára nem. De az általános
iskolák esetében is jogos Dorozsmai Karcsi felvetése: mit tehetünk pl. az
internet-használat közben "végzett" reklámtevékenység ellen? Vagy
visszatérve egyszeru példámra: az iskolabüfé kirakatára, azzal mi a helyzet?

Ha a középiskola nem rendelkezik a reklámtevékenység elbírálásáról az
SZMSZ-ben, akkor csak a reklámtörvény megfelelo bekezdését kell figyelembe
venni?

Üdv,

Terje'k Bala'zs
rendszergazda
Korosy Jozsef Kozg. es Kulker. Szki., Szeged