tanforum - Re: [Tf] reklam az iskolaban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] reklam az iskolaban

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] reklam az iskolaban
  • Date: Wed Jan 2 23:59:00 2002

Boldog buékot és jó reggelt!

On 2 Jan 2002 at 21:30, Szalayne Tahy Zsuzsa wrote:

> Ha ennek tisztázásán túljutottatok, akkor azt mondjátok meg nekem, mit
> kell tenni, ha az érettségi feladatok közlése előtt a TV-ben reklám
> megy? Nálunk minden teremben van TV, és a diákok közvetelnül onnan
Mondjuk lehalkítod? :-) Én, ha felügyelek, szeretem az utolsó pillanatig
szóval tartani a diákokat, úgyis van egy csomó
tudnivaló, lehet viccelődni, és akkor nem eszik úgy a kefét, mintha tévét
néznének. :-)

> tudják meg a feladatokat. Sőt filmeket is szoktunk videóra venni és
> órán lejátszani. Abból is ki kellene vágni az összes reklámot?
Igen! :-)))) És ha átpörgeted? Van idő a tanórán reklámmal együtt nézni?

> (Egyébként már tananyag is, ha jól tudom médiaismeretből, de lehet,
> hogy magyarból)
Ezt viszont csak helyeselni tudom, a gyerekeknek meg kell tanulniuk
értelmezni ezeket, hiszen ez veszi körül őket, és a
legtöbbnek szüksége van a tanári segítségre, hogy észrevegyék a piszkos
trükköket, amivel moderálják őket.

VP
Bocs az ékezetekért, de az eredeti is így volt, és későn vettem észre, hogy
így kezdtem írni.