tanforum - Re: [Tf] pedagogus eletpalya

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] pedagogus eletpalya

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] pedagogus eletpalya
  • Date: Wed Dec 5 09:00:00 2001

Udvozletem!

Gálosi J. irta (1 Dec 01, 9:36) "Re: [Tf] pedagogus eletpalya"
subject-u leveleben:

> Nekünk ezúttal nem jut a"közös" kalapból, mert elmegy a miniszterek,
> államtitkárok, képviselok, polgármesterek, fotanácsosok, tanácsosok
> rendorök, katonák, közhivatalnokok, ügyészek és bírák 70-150 %-os
> béremelésére, végkielégítésére stb.

Azért még az is lehet, hogy ez sem igy igaz. Csak egy példa:
amig az InfoRadio-nak nem kormanyparti volt a vezetese (es
szeles spektrumu volt a hiradasa), volt egy hirecske pont a
"katonak fizeteset megemelik 70%-kkal" hirt kovetoen, melyben
valameyik rendvedelemben mukodo szakszervezet vezetoje
megjegyezte, a hir nem (igy) igaz, mert csak valami fizetes alapjat
emelik meg, a vegosszeg 3-5 ezer forint lesz... Szpval lehet hogy
igaz a 70-150%, lehet hogy nem... (Sajnos sz utobbi sem lenne
pelda nelkul valo...)

> A tanár nem fontos, mert nem sokat tesz a "demokrácia" védelme
> érdekében, s ha tesz is, az majd csak jóval késobb (akár csak egy
> generációváltás után) kamatozik, s Isten tudja, melyik kormánynak.

Mindezt, mert logikus, meg el is fogadnam, de akinek nem jut
(marmint penz), miert kell annak marhasagot a pofajaba
nyomni ("eletpalya vitaanyag") ha csak nem kiszurasbol,
cukkolasbol... Bar a tanarokat cukkolhatjak -- soha nem
tesznek ez ellen semmit... :(

Gálosi J. irta (1 Dec 01, 10:16) "Re: [Tf] pedagogus eletpalya"
subject-u leveleben:

> Gondolj a nem rég lezajlott (túladminisztrált, az érettségi biztonságát
> megszégyenítoen túlbiztosított) felmérésre, melyet a kollégák végeztek el
> egy éjszakába nyúló délutánon, érte a pénzt viszont majd az "ötletgazda" és
> az ot kiszolgáló szervienshad kapja.

A kolleganktol ugy tudom (o volt a felmerest megelozo
eligazitason ott), hogy amikor egy jelenlevo megkerdezte, mit
fizetnek e felmeressel kapcsolatos pedagogusi tulmunkaert, az
eloado kijelentette: Mar dolgoznak a finanszirozasi lehetosegek
megteremtesen... Jo vicc... A munkat ma kell elvegezni, az
ellenerteken meg meg gondolkodnak!

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu