tanforum - Re: [Tf] pedagogus eletpalya

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] pedagogus eletpalya

  • From: Harasztos Barnabás <barnabas AT teleki-gyomro.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] pedagogus eletpalya
  • Date: Mon Dec 3 07:10:01 2001

On Sat, 1 Dec 2001, Gálosi J. wrote:

> Bizony!
> Gondolj a nem rég lezajlott (túladminisztrált, az érettségi biztonságát
> megszégyenítoen túlbiztosított) felmérésre, melyet a kollégák végeztek el
> egy éjszakába nyúló délutánon, érte a pénzt viszont majd az "ötletgazda" és
> az ot kiszolgáló szervienshad kapja.
> De gondolhatsz a helyi, a keret stb. tantervekre is, melyeknek
> elkészítését -úgy mond- az iskolai demokráciára jegyében velünk végeztették
> el, átpasszolva az irányító apparátus munkáját az alulfizetett, tanárra,
> aki ehhez a dologhoz ráadásul nem is ért, hiszen a tantervkészítés
Láttál te már oktatási/pedagógiai stb. szakértõt? Mert akkor szerintem nem
írnál ilyet. Ha a ténylegesen aktiv tanárok nem ertenek hozzá -- ahogy
irod, hát nyugodj meg, más még úgy se ért hozzá. (Ld. kerettantervek.)

> teoretikai szakfeladat, amelyet a pedagógusképzésben nem nagyon tanítanak,
> így többség nem csinált mást, mint "fénymásolta" a kezébe nyomott mintát.
>
> Ãœdv.:
> Gálosi J..

Kinek van ideje kétévenként ilyen munkákat elvégezni ingyen? Ezért
fénymásoltunk, nem másért.

Harasztos Barnabás

Ui.: Mivel választások lesznek, a dolog nem aktuális, de késõbb (kb 1 év
múlva) én a magunkban puffogás helyett inkább a lázadást javasolnám,
persze polgári formában -- esetleg a szent együgyüség nevében, ha már
hülyének néznek minket.