tanforum - Re: [Tf] Re: cikk az origon, minosegbiztositas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: cikk az origon, minosegbiztositas

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: cikk az origon, minosegbiztositas
  • Date: Wed Dec 5 08:36:01 2001

Udvozletem!

Zsako Laszlo irta (3 Dec 01, 13:09) "Re: [Tf] Re: cikk az origon,
minose" subject-u leveleben:

> Egyebkent maganvelemenyem: amig nem tesznek az eddigi tanari
> fizetesek vegere(!) egy 0-t, addig az egesz minosegbiztositas csak alom.

Pont annyira, mint a kerettantervek kotelezo jellege: nekunk
(rem)alom, a felettunk levo meg parancskent kiadja felenk! Es lent
csend van...

Szalayne Tahy Zsuzsa irta (3 Dec 01, 15:29) "Re: [Tf] Re: cikk az
origon, minose" subject-u leveleben:

> Sajnos nem. Muszaj. Pl a min.bizt resze, hogy a jegyek a megfelelo
> idoben keruljenek a naploba. Az idot meg kell hatarozni, le kell irni a
> hatarozatot. Es az igazgato betartatja.

Ugy mellesleg a Zsuzsa által felhozott példával egyet is értek:
lehet, hogy iskolában tanítva sok más mellett nyûg a jegyek
állandó beírása, de szülõként nagyon tud zavarni, amikor a
gyerekemnek fantom-jegyei vannak, mert a (gyerekem) tanára
"lusta" beírni... Szóval mindennek két oldala van... (Azt persze,
hoyg ehhez minek a minosegbiztositast bekavarni -- ezt
anelkul is igy kell minden rendes intezmenyben csinalni! --,
nem ertem, ha csak a "divatossag"-ot nem szamitom meg azt,
a koltsegvetesbol kellett azt a nagy kalap penzt a
minosegbiztositas felkent szakertoi cegeinek juttatni... De ez
mar nem idevago tema...)

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu