tanforum - Re: [Tf] cikk az origon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] cikk az origon

  • From: Dobos László <dobosl AT emitel.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] cikk az origon
  • Date: Mon Dec 3 07:50:01 2001

Fodor Zsolt írása alapján:
> Az illetekesek sajna nem gondolnak bele, hogy a most vegzett ilyen vagy
olyan egyetemistak kozul altalaban csak a megszallottak maradnak a
palyan,...
- Szerintem az illetékesek teljesen tisztában vannak vele. Ha ezek a "szent
őrültek" a pályán maradnak, (márpedig ezektől kitelik!) a probléma már meg
is oldódott magától! :-)

> valamint azok, akik ugyan nem megszallottak, de masutt nem tudnak munkat
talalni.
- Jelentem: A "majdnemtehetséges" kollega már itt van. - Jókat szoktunk
rajta röhögni. Pont olyan mint a "szőkenős" viccekben. :-)

Amíg nem lesz pedagóguséknak versenyképes fizetése, addig az igazgatóknak
nem lesz módjukban válogatni a kendermagban. Gyermekeinket pedig 45
percenként más tanítja majd: Egyszer egy tök fáradt, ezer túlórával,
másodállással, vállalkozással elgyötört pedagógus, az ő istenadta
tehetségével és nagy tudásával, másszor meg egy magát pedagógusnak mondó
tehetségtelen amatőr.

Szóval a kulcsszó: PÉNZ. Amíg pénz nincs, megoldás sincs!

Én így gondolom:
laci