tanforum - Re: [Tf] cikk az origon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] cikk az origon

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT ladanyi.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] cikk az origon
  • Date: Sat Dec 1 10:06:00 2001

Bocs az elozoért.

Ez így igaz. Viszont szerintem az említett cik miatt eddig azok nem
háborogtak,
akik leginkább okolhatók azért, ha ez igaz. Egy demokráciában elvileg
joga
van valakinek rasszistának lenni, amig ezt a törvényes keretek közt
teszi.
Viszont én inkább azt firtatnám, hogy lehet, hogy ezek az emberek
bejutnak
a tanárképzo felsooktatásba, sot el is végzik, sot egy részük a pályán
állást is
kap. Ha ez ma itt Magyarországon megtörténhet, akkor azért a muv. tárca
nem felelos?

Az egyetem /foiskola azt veszi fel aki jelentkezik, tudommal erre a
pályára ma
nincs tömeges túljelentkezés. A keretet viszont be kell tölteni a
finanszírozési
rendszer miatt. El is kell végeznie, akármilyen gyenge, hiszen az Orbán
ukáz
az volt, hogy minden második fiatal kezébe diploma kell. <flame>lassan
a domino kártyákkal együtt kapható lesz a prepaid diploma is </flame>
Ha olyan hülye, hogy ráadásul a pályán akar elhelyezkedni, akkor állást
is
talál, mert amikor nincs kit beküldeni az órára, akkor nem lehet nagyon
válogatni. Foleg azért a pénzért.
Mostanában sok szó esik a minoségbiztosításról. Nos egy ISO minosítés
során az elso amit vizsgálnak a felso vezetés elkötelezettsége és a
minoségirányítási folyamatok megfelelo muködése. (Tudom, szerdán estünk
át rajta). Nos ahogy a dolgok a magyar oktatásban mennek, szerintem itt
az
ISO 9001 azt elenti, hogy talán majd 9001-ben mi is megütjük a szintet.

gusty

mai állása szerint annyit jelent, hogy talán 9001-ben me