tanforum - [Tf] meres 9. evfolyamon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] meres 9. evfolyamon

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] meres 9. evfolyamon
  • Date: Sat Oct 27 23:58:00 2001

Tisztelt Kollegak!

Egy mai ertekezleten hallottam par dolgot a november 9-ken
vegzett meresrol.

Lehet, hogy csak rosszul ertettem, Ti hogy hallottatok?
1. Aznap a diakoknak mas orajuk nem lehet.
2. Meg azt is eloirtak, mit lehet nekik mondani.
3. A meres tenyet a diakkal be kell iratni az ellenorzobe, s azt a
szulonek ala kell irnia.

Elgondolkodtam. Mi van, ha nem irja ala a szulo? A diaknak nem
kell iskolaba jonnie? Vagy kell, de az iskolanak kell megoldania
foglalkoztatasat? Ha pedig az alairasnak nincs jelentosege, akkor
minek?
Az sem teljesen vilagos, hogy miert pentek? Nalunk evek ota
gyakran csorbul a penteki nap, persze a palmat a hetfo viszi el.
Nem lehetett volna inkabb szerda? De ez mar csak privat dohogas.

Udv: Fodor Zsolt