tanforum - Re: [Tf] re:sos kifir

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] re:sos kifir

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] re:sos kifir
  • Date: Sun Oct 14 19:35:11 2001
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

acsaisk irta (13 Oct 01, 20:05) "[Tf] re:sos kifir" subject-u
leveleben:

> Feltort 98'

Ezt talán nem kellene listán... (Amúgy mi a fenét jelent az,
hogy feltört Win98... Lopott...? De akkor sem értem, minek ezt
reklámozni!)

> minden ures kiveve az Ofice+Explorel

Ez meg mit jelent...?

> A tobbi torolve a vezerlo
> pultbol.

Ennek az adott problemara annyi a hatasa, mint ha irtad volna:
rendszeresen port torolgetsz a monitorrol!

> Setap CD, Setap indito filebol."Talan segit."

Milyen setup? Windows? Office? kir-stat?

> Minden blokkolva.

???

> Az anyukajat aki kiprobalasnelkul kiadta,vagy nem ismerei az
> iskolai gep parkokat!

Teszt utan adtak ki. A teszteles soran jeleztuk ezt a hibat.
Maradt. A programozokat nem nagyon erdekli az iskolai
geppark minosege. (Adott, MS-es kornyezetet hasznalnak es
slussz... Az iskola meg csinaljon amit tud...) Amugy -- amint
emlitettem --, kiprobalassal adtak ki, csak eppen a teszteles
soran senki sem kerdezte a teszteloktol, milyen gepen
tesztelik. (A tesztelok puszta onszorgalombol irtak le...)
Erdekes hogy, (tudtommal) arra sem fektettek hangsulyt, hogy
a teszt reprezentativ legyen, azaz megfelelo iskolak megfelelo
adathalmazokon probaljak ki... (Tudtommal: lehet, hogy a
tesztelok kivalasztasanal ez szempont volt, bar tolem senki
sem kerdezte, milyen iskolatipus adataival tesztelem, milyen
osztalyaink vannak, milyen tantervek szerint dolgozunk, hany
osztalyunk van evfolyamonkent es azt sem, milyen gepeken,
milyen operacios rendszereken probalom ki...)

A legfontosabbat viszont leveledben nem irtad le: mekkora a
gepeden a memoria... 16MByte-os gepen semmi sem segit,
_mindenkeppen_ nagyobb kell a kir-stat szamara... (Ha ez
megvigasztal, nalunk egy 64M-s gepen trukkoskodessel lehet
ezt a hibauzenetet elkerulni, en egy 192M-s gepen tesztelve
kulonosebb nehezseg nelkul eloideztem ugyanezta a hibat ket
tesztvaltozaton is...! A vegleges valtozat allitolag a legutolso
tesztvaltozat javitasa...)

> A feltort verzioert vallalom a felelosseget.!

Majd mond el ezt akkor is, ha buntetojogi pert inditanak
ellenetek, szemely szerint az igazgatodat gyanusitottkent
kihallgatjak majd! Mi a fenenek ilyesmivel hetvenkedni!
(Semmilyen feleloseget sem tudsz joghatalyosan vallalni!)

> 15* futtatva sem jo 330/32 -on

Vegre, itt van valami info... Ket dolgot probalj ki! egy: az Office-
val feltelepul par hatterben futo alkalmazas: az Inditopultbol
vedd ezeket ki (ha ott vannak: gyorskereso, Office inditopult
meg meg valami MS szutyok...) Masodszor: tudom javasolni
egy RamPage nevu freeware gyongyszem felpakolasat: ez
sepreget a memoriaban. Bonusz: en azt tapasztaltam, ha
laponkent ment az ember, azert el lehet kerulni ezt a
problemat. (32M-s gepen: talan... Nagyobbon biztosan!)

A vegere hagytam: mindezt miert a TANFORUM-ra irtad? A kir-
stat lista autentikusab...! Esetleg a TECHINFO... (Egy pentek
delutan feltett kerdesre a fejlesztoktol maris kaptam is valaszt,
igaz: ehhez az kellett, Garab Szabolcs maga kerje meg oket a
valaszra!)

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu