tanforum - Re: [Tf] re:sos kifir

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] re:sos kifir

  • From: acsaisk <acsaisk AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] re:sos kifir
  • Date: Sun Oct 14 23:05:01 2001

Udvozletem Kolléga!
Köszönöm figyelmeztetését,de azóta már a gep "vas tiszta".
> minden ures kiveve az Ofice+Explorel

Minden olyan Prg amely terheli a memóriát,letöröltem vagy le tiltottam.

> Setap CD, Setap indito filebol."Talan segit."

Milyen setup? kir-stat-ból próbáltam! Muködik.

Ön volt az elso aki érdemben adott választ.Ugyanis sem telefonon ( elsem
lehetett öket érni),sem E-mailben nem reagáltakaz emlitett cégnél.
Elvárná közel 3500 iskola, ha egy ilye PRG valaki kiad vagy a
CD-melékletében,vagy a amellékelt tájékoztatóban felhívni a figyelmet
"Hölgyeim/Uraim" hiba van a prg-ben.
Több iskolában ugyanis nem csak fagyott hanem (lehet hogy nem csak pont e
miatt de gyanítom sok köze volt hozzá) össze is omlott a WIN95. A
környékünkön pontosan 6-az az hat db. Kösz de az ujra telepítést szeretném
és a többiek is azt hiszem szeretnék mellozni.
A haragomat talán megérti. Azért léptem fel ilyen nyítan és írtam meg, hogy
a többieket megkíméljem egy csomó munkától. Mi voltun az abc elejé s igy már
van tapasztalatom. Nagyobb teljesítményu gépen
500/64 MB ram esetén is a tanulói adattábla kitölthetetlen.Minde adat
bevitel után be kell zárni a PRG,mert az "Out of memori ~" törli az addig
bevitt adatokat.Mire mid erre rájöttem 6 órámba került.
Képzejen el egy iskola titkárt,vagy egy igazgatót aki még ennyire sem
jártas.

<Vegre, itt van valami info... Ket dolgot probalj ki! egy: az Office-
<val feltelepul par hatterben futo alkalmazas: az Inditopultbol
<vedd ezeket ki (ha ott vannak: gyorskereso, Office inditopult
<meg meg valami MS szutyok...) Masodszor: tudom javasolni
<egy RamPage nevu freeware gyongyszem felpakolasat: ez
<sepreget a memoriaban. Bonusz: en azt tapasztaltam, ha
<laponkent ment az ember, azert el lehet kerulni ezt a
<problemat. (32M-s gepen: talan... Nagyobbon biztosan!)

Azért írtam erre a FÓRUMRA hátha ezt többen olvassá. Reméllem megjelenik
majd a
PRG javítása és "HASZNÁLATI" leírása.
Csak még egy dolog idézem.....

<A jogszabályban eloírt október 15-ei határidon mi nem változtathatunk, de
<október 26-ig senkit nem szólítunk fel a késés miatt!

Mindekit érinto problémának érzem!
A neve és címem valódi!
Tótka Sándor
2683 Acsa