tanforum - Re: [Tf] Berszinvonal idore

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Berszinvonal idore

  • From: "bdkoll" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Berszinvonal idore
  • Date: Wed Aug 29 22:00:01 2001

Hello!

> Megprobalom leforditani: ezen a ket napon a diakoknak nincs
> tanitas, de a tanarok dolgoznak, ettol munkanap. Pl. pedagogiai
> fejtagito a testuletnek. Ha jol ertem. Pa'r eve me'g nevesitve is volt,
> hogy ilyen celra kell hasznalni. Tehat nem a szunetbol kell elvenni,
> hanem a gyerekeket kell ravenni valahogy, hogy maradjanak otthon
> egy kicsit. :-)
>
> VP

bocs, de eppen forditva:)

idezet-------------
A szorgalmi idő alatt a nevelőtestület a tanév helyi rendjében meghatározott
pedagógiai célra öt munkanapot - tanítás nélküli munkanapként - használhat
fel, amelyből egy tanítás nélküli munkanap programjáról a nevelőtestület
véleményének kikérésével az iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni. Az öt
napból három napot a tanítási napok terhére, kettő napot pedig a tanítási
szünetek terhére kell megtervezni.
--------------------------

3 napbol 1 re a diakonkormanyzat tart igenyt a 2-vel pedig gazdalkodhat a
tantestulet (erettsegi szunet....)
a 2 nap pedig az oszi, tavaszi teli szuneten lehet ledolgozni (pedagogiai
celzattal:)

Most Kornyei Ur ertelmezett helyesen:)
ja: aug 15-en szabadsagon voltam, de mint kiderult akkor mint kozalkalmazott
szabadnapot is kaptam, igy egy nap szabdsagom maradt, de talan megengedik,
hogy a teli szunet alatt vegyem ki:)
remelem ti is igy vagytok vele:)

Bende Imre