tanforum - [Tf] RE: [Tf] Re: [Tf] +2 óra

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] RE: [Tf] Re: [Tf] +2 óra

  • From: Környei László <laszlo.kornyei AT om.hu>
  • To: "'tanforum AT sunserv.kfki.hu'" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] RE: [Tf] Re: [Tf] +2 óra
  • Date: Fri Aug 24 13:31:01 2001

Tisztelt Lista!

Jómagam évek óta "csendes" figyeloje vagyok a listán zajló eszmecseréknek.
Környei Lászlónak hívnak, és talán így értheto, hogy ez számomra "munkaköri
kötelesség".
Most eloször érzem, hogy reagálnom kell, hogy egy tévhitet eloszlassak. A
2000/2001. tanévben a pedagógusoknak semmiféle dokumentált
többlettevékenységet nem kell a megemelt kötelezo óraszám teljesítésére
végezni. Ez azzal teljesül, hogy a pedagógus a kerettantervet és a
minoségfejlesztést megismerte, és emiatt a megszokottól eltéro módon, több
felkészülést igényelve kell dolgoznia. Tehát ezeknek a többletóráknak
semmiféle adminisztrációjára nincs szükség. Ezeknek a tanulókkal való
közvetlen foglalkozással való kitöltésére csak a 2001/2002. tanévben lesz
szükség.

Jó tanévet: Környei László