tanforum - [Tf] Re: [Tf] +2 óra

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] +2 óra

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] +2 óra
  • Date: Fri Aug 24 11:35:01 2001

Udvozletem!

Kiss Károly irta (24 Aug 2001, 11:23)
"[Tf] +2 óra" targyu leveleben:

> Tegnap volt az elsõ összeröffenésünk az iskolában. Itt közölték velünk,
> hogy a kötelezõ óraszámunk heti 20-ról 22-re nõ. A két óra közül az
> egyiket minõségbiztosításra, a másikat a gyerekekkel való szorosabb
> kapcsolattartásra (valahogy így) kell fordítani. Nem igazán értem. Mert
> tanóra, szakkör nem lehet. Végül is mit kell csinálnom ebben a plusz két
> órában? Mondjuk az osztálykirándulásokért eddig távolléti díjat fizettek,
> ezt most ennek a plusz órának a terhére csinálom?

Nalunk: tantervek keszitese, munkakozossegi szervezesben
egymas orainak hospitalasa, esetleg bemutato orak szervezese es
lebonyolitasa... Szerintem alapvetoen jo otlet, csak jol kell
hasznositanunk!

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

  • [Tf] +2 óra, Kiss Károly, 08/24/2001
    • [Tf] Re: [Tf] +2 óra, Dorozsmai Karoly, 08/24/2001