tanforum - Re: [Tf] tanevkezdes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] tanevkezdes

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] tanevkezdes
  • Date: Thu Aug 16 07:53:00 2001
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

Boldog Ferenc irta (15 Aug 01, 23:28) "Re: [Tf] tanevkezdes"
subject-u leveleben:

> 1-el tobb jkv. amit ha el is olvas valaki, ugysem tortenik semmi.
> Ilyen meggondolasbol teljesen feleslegesnek tartom. :-(

En nem tartom feleslegesnek. Nem egy vilagmegvalto dolog, ez
igaz; de miert ne legyenek rogzitve egy nevelotestuleti
ertekezleten elhangzottak? Legalabb a lehetosege legyen meg
annak, hogy kesobb utana lehet nezni, mirol is esett szo.

> Latszik, hogy "jol mukodik" az iskolaszek. Minden szulo "idoben"
> megtudja, mire nyilna lehetosege.

Felteve, hogy a szulot egyaltalan erdekli ilyen dolog, azert
utana tud jarni. Ha _akar_!

> Csak az eredmenyeket dotaljak, olyan nevetseges osszeggel, hogy
> emiatt mar par eve nem erdekel a versenyeztetes.

Ez gondolom, iskolankent valtozik. Marmint, hogy a
versenyfelkeszitest honoraljak-e es/vagy csak az
eredmenyeket... (Gondolom, a dijazas merteke mindenutt eleg
csekely... :()

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu