tanforum - Re: [Tf] tanevkezdes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] tanevkezdes

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] tanevkezdes
  • Date: Wed Aug 15 23:33:01 2001

Hello!

> vizsgálatát. A nevelőtestületi értekezletről készített jegyzőkönyvet
> meg kell küldeni az iskolaszéknek és a fenntartónak.
> ----------
> Nem is tudtam, hogy ez a jegyzokonyv nemcsak magunknak szol.

1-el tobb jkv. amit ha el is olvas valaki, ugysem tortenik semmi.
Ilyen meggondolasbol teljesen feleslegesnek tartom. :-(

> tanítási napok terhére, kettő napot pedig a tanítási szünetek
> terhére kell megtervezni.
> ----------
> Mit jelent az, hogy a tanitasi szunetek terhere?

:-))) Jopofa dolog. Szerintem azt akartak irni, hogy ket napot ugy
hasznalhat fel az iskola, hogy valamelyik szunetet kotelezoen meg kell
hosszabbitania. Igy legalabb lenne ertelme.

> .... A középfokú iskolák a tagozatok belső kódját az Oktatási
> Minisztérium által 2001. szeptember 31-éig a minisztérium
> hivatalos lapjában közzétett közleményben foglaltak szerint
> állapíthatják meg.
> ------
> Kis baki. :-))) Ugy latszik iden is szokoev van...

Az ilyen kis bakikbol lesznek a nagyobbak. Lasd legutobbi kozepiskolai
felveteli. Lehet, hogy ott is csak ilyen kis bakival kezdodott. :-)
En sulyosabb "bakinak" tartom a "20%" beremelest. Ott egy 0-at
felejtettek le a vegerol. Es ez most nem baki.

> Ha a középfokú iskola a felvételi eljárás keretében szóbeli
> meghallgatást szervez, azon a szülő jelen lehet.
> -------
> Nocsak, ez eddig is volt? Emlekezetem szerint nalunk nem
> probalkoztak.

Latszik, hogy "jol mukodik" az iskolaszek. Minden szulo "idoben"
megtudja, mire nyilna lehetosege. Vagy ha nem az iskolaszek dolga,
akkor valakie, de az is "jol mukodik".

>Hogy epul be a munkatervbe?

<nem szorosan a temahoz>
A munkatervrol kulon velemenyem van. Regebben munkakozosseg vezetokent
gondos preciz eves munkatervet keszitettem. Soha, egyetlen alkalommal
sem kaptam belole vissza jovahagyott peldanyt. Soha egyetlen
alkalommal sem mondta senki, hogy ilyen rossz, vagy olyan jo. Aztan
par evig kinosan ugyeltem arra, nehogy veletlenul leadjam a
munkatervet. Senkinek nem hianyzott. :-((( Azota szerencsesen sikerult
megszabadulnom a munkakozosseg vezetestol. Csak zarojelben, hogy havi
brutto 2000 Ft-ot fizettek erte 8 évvel ezelott is es most is. :-( Osz
hajszalaim szaporodasa azota lelassult.
</nem szorosan a temahoz>

> Hany fot szoktatok felkesziteni? Magat a versenyfelkeszitest
> finanszirozzak-e? (Nem az eredmenyeket, hanem a felkeszitest?)
> Nekem errol kulon elveim vannak, de az mas tema.

Csak az eredmenyeket dotaljak, olyan nevetseges osszeggel, hogy emiatt
mar par eve nem erdekel a versenyeztetes. A versenyek "tisztasaga" sok
tanitvanyomat elkedvetlenitett, csalodtak. Ez is az okok kozott
szerepel. Persze van meg mas is... :-(

Udvozlettel:
-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-