tanforum - [Tf] Re: [Tf] Csalás?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Csalás?

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Csalás?
  • Date: Fri Jun 22 13:25:01 2001

Tisztelt Kollegak!

> Most zajlanak a mindenfele vizsgak. Tobb tanulo allitja, hogy a
> tetelek sorban vannak, csak neha elfelejtik (a tanulok) ,hogy
> melyik felen van a kezdet, melyiken a veg. Ezt en nem
> akartam/om elhinni, s felvetettem nehany kolleganak, akik
> meglepodtek a naivitasomon (57 vagyok!!!!), s azt allitjak,hogy ez
> mindenutt bevett szokas, s hogy ez evek ota igy van.

Szerintem a legtobb helyen nem igy van. Kollegaim felerol tudom,
hogy meg a megjelolest is igyekeznek megakadalyozni
boritekolassal, atboritekolassal. Aztan kartyaszeruen kevernek is a
vizsgazo elott... En is ezt teszem.

Egyebkent biztosan elofordul, de nem lehet tomeges jelenseg.
(Vagy csak optimista vagyok?)

Udv: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.