tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Csalás?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Csalás?

  • From: "Berto'k Csaba" <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Csalás?
  • Date: Fri Jun 22 19:28:01 2001

T lista.
Nem hiszem hogy ezt bárki is megtehesse.
Mit ér az az iskola ahol minden vizsgázó ha máskor nem is a legvégén
megbizonyosodik arról hogy a tanárai csalók. Az ilyen iskolának nincs
jövoje, nem lehet szinvonala és ne csodálkozzanak a tanárok hogy kikopik
belole az ifjuság, aztán elvesztik a kenyerüket.
Abban a bizonyos KuK. ánti világban volt az országban néhány közismert
"ökörúsztató" állami gimnázium.
Hangsulyozom hogy ÁLLAMI . Ezekbe hozták, vitték a azokat a diákokat,
akiknem tudtak, nem akartak tanulni, de mundenképpen "nadrágos" emberré
kellet válniuk. fölbirtok - család stb okán.
Azért állami mert ott az igazgató az államtól függött, és ha jót akart
madának engedte hogy a dolgok megtörténjenek. Egész pontosan nem volt abban
a helyzetben hogy ellentmondhasson, ha elhanzot hogy XY-t át kell engedni
az érettségin. .
Az ilyen iskolákat mindenki ismerte annak idején. Ez nem jelentette
szükségszerüen az oktatás alacsony szinvonalát, de gyanus volt a tudása
annak aki ilyen helyen végzett.

Magániskolák ügyeirol nincsenek ismereteim
Egyházi iskolákkal ezt nem lehetett eljátszani.

Üdvözöl:

Csaba

Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
bertok AT matavnet.hu