tanforum - [Tf] Csalás?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Csalás?

  • From: Bende Lászlóné <benguzde AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Csalás?
  • Date: Fri Jun 22 13:09:01 2001

T. Lista!

Hetekig kinlodtam a levelezommel, de most vegre mukodik. Nagy elvezettel
olvastam az Osztalyozasrol a vitat a forumon.Nalunk szerencsere nem szoktak
beleszolni a tanar dontesebe. Szavazni csak a mag-szorg. jegyek eseteben
szoktunk. De ha sok a bukas 1 osztalyban, azt azert nem hagyjak szo nelkul.
Nehany hete en is felvetettem egy temat a Forumon, de igazan nem sokatokat
erdekelt. A 20 %-rol ketrdeztem, hogy a betervezett orakbol szamoljatok-e ki,
vagy a tenylegesen megtartottbol. Ez meg mindig erdekelne.

A legujabb dolog, ami foglalkoztat, az osztalyozassal egy kicsit osszefugg.
Ezert irok ujra.
Most zajlanak a mindenfele vizsgak. Tobb tanulo allitja, hogy a tetelek
sorban vannak, csak neha elfelejtik (a tanulok) ,hogy melyik felen van a
kezdet, melyiken a veg. Ezt en nem akartam/om elhinni, s felvetettem nehany
kolleganak, akik meglepodtek a naivitasomon (57 vagyok!!!!), s azt
allitjak,hogy ez mindenutt bevett szokas, s hogy ez evek ota igy van.
Igy van? Lehet?
Nyugtassatok meg, hogy NEM!!!

Bende Laszlone (Eva)

  • [Tf] Csalás?, Bende Lászlóné, 06/22/2001