tanforum - [Tf] Lemezjatszotu

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Lemezjatszotu

  • From: Kovács Béla <k.bela AT freemail.c3.hu>
  • To: Tanfórom LevelezÅ‘ Lista <Tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Lemezjatszotu
  • Date: Sat Mar 10 11:32:02 2001

Tisztelt Lista!

Elnezeseteket kerem a zavarasert, Kovacs Bela vagyok Halasztelekrol,
felesegem, Margit matematika-kemia szakos tanar, ezert iratkoztunk fel a
listara, meg egyszer sem irtunk, csak olvastuk. Kerlek Benneteket, ha valaki
emlekezne a tavalyi "lemezjatszotus levelre" es meg volna a nev es cim
(esetleg az illeto olvassa eme levelet), akkor kuldjetek el nekem maganban
az e-mail címet legyetek olyan kedvesek, mert tavaly elfelejtettem
lejegyezni es eppen tukre lenne szuksegunk.
Koszonettel es barati udvozlettel:
Margit es Bela
e-mail:
k.bela AT freemail.c3.hu