tanforum - Re: [Tf] iskolai honlap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai honlap

  • From: "Nagy" <nlacap AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] iskolai honlap
  • Date: Mon Feb 19 22:22:03 2001

Helló !
> oldalt WEB-re szerintem nem szokas egyben kitenni, ugyis
> strukturalni illik/szokas: egy tartalomjegyzek file es a fejezetek
> kulon file-ba, esetleg a fejezetek aljara lapozo linkek... Ebben mar
> Word nem jatszik... :) Ugyhogy -- ezek miatt -- fenntartom, meg
Már miért nem ? Másik file-ra simán belehet szúrni hiperhivatkozást, önmagán
belül pedig könyvjelzore mezovel (hiperlink) simán megy !
Nézd meg a honlapomat: www.viziterkep.ini.hu . Az egész Word-el készült !
Itt ajánlgatták a nagy szövegre pdf formátumut. Honnan van nektek Adobe
szerkesztotök ? 170 000 Ft ! Csak az olvasó ingyenes !

Viszlát !
Nagy László