tanforum - Re: [Tf] iskolai honlap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai honlap

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolai honlap
  • Date: Mon Feb 19 08:21:03 2001

Udvozletem!

Nagy irta (18 Feb 2001, 6:42)
"Re: [Tf] iskolai honlap" targyu leveleben:

> Mi a csoda bajod van vele ? Itt arról van szó, hogy egy nem szakembernek
> kellene készíteni honlapot.

Aki Word-del keszit honlapot (Save As HTML), az rosszabb, mint a
nem-szakember -- az simal lama a szo legrosszabb ertelmeben! A
HTML nem bonyolult, keszitesehez a jegyzettomb elegendo, kicsit
utana kell nezni ha (ismetlem: HA) az alapnal tobbet akasz. Aki
erre nem kepes vagy nincs ideje, ne csinaljon honlapot. A Word
meg szovegszerkesztonek is gyenge -- WEB lap keszitonek meg
legfeljebb Redmont-ban hasznaljak!

> Mi a csodának egy
> iskolai (egyéni) honlaphoz java, flash stb. programozói képzettség.

Egy egyszeru WEB laphoz HTML ismeret es jegyzettomb kell.
Nem tobb!!

> Honlapok kezdenek olyanok lenni, mint a (némelyik) nők: nincs benne
> semmi, de kivülről nagyon jól néz ki.

Ebben egyetertek Veled. Foleg az olyan WEB lapok, amiket
WYSWYG editorral csinalnak. Ebbol is a legrosszabb a Word.

> Falra tudok mászni, amikor félórán
> keresztül töltöget flash-t stb. és közben semmi érdemleges tartalom
> nincs mögötte.

Falra tudnek maszni, amikor fel oraig toltoget, mert sok 10k-s a
HTML, ami alig 100byte lenne, ha Word-fele vacakok nem
sokszorosan redundans HTML kodot butykolnenek ossze!

> Szóval egy
> honlapon mit nem lehet megcsinálni Worddel ?

Honlapot nem szabad Word-del csinalni. A HTML kodot olyan
mocsokul raktja ossze, hogy szornyu!

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu