tanforum - Re: [Tf] iskolai honlap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai honlap

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolai honlap
  • Date: Mon Feb 19 17:20:03 2001

Szia!

Dorozsmai Karoly wrote:

> Udvozletem!
>
> Szalayne Tahy Zsuzsa irta (19 Feb 2001, 8:59)
> "Re: [Tf] iskolai honlap" targyu leveleben:

> OK, ez a Te velemenyed. Nem gyoztel meg -- fenntartom, minel

Szerintem nem figyeltel elegge. A masodik mondat HA-val kezdodik.
Szerintem a 80 oldalas pedagogiai programot erdemes konvertalni, es
takaritani, mert stilusokkal keszult es ezert bar hosszu, a hibai is
sokszor ismetlodoen egyformak.
Te ujra begepelned, vagy atmasolva kezdened elorol a formazast?

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu