tanforum - [Tf] Re: [Tf] Egyházi iskolák?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Egyházi iskolák?

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Egyházi iskolák?
  • Date: Tue Feb 13 15:49:03 2001

----- From: Tóth László
<ltoth AT uze.net>
----
> Nem tudom van-e önök között, akik láttak már "egyházi"-nak titulált
iskolát, ahol a felső vezetés tevékenysége enyhén
>szólva még az átkozott szocializmusban is hatalmas botrányt kavart volna,
most "csak" áldásukat adják rá a drága pénzen
>eltartott egyházfők.

Mit is csinált az a felső vezetés? Ezt nem ismertetted leveledben... Úgy
érzem nagyon berágtál valakire, de a lényegről nem írsz semmit :-(
A személyeskedés helyett inkább a probléma mibenlétét osszd meg velünk...
(sajnos vezetési hibák oda nem illő emberek bármilyen fenntartású
intézményben lehetnek)

> Aki aztán akar, az fordulhat akárhova, mindenütt közönyös falakba ütközik,
vagy legjobb esetben hova fordulhat,... hát föl.

A munkahelyeket (és az oktatási intézmények működését is függetlenül attól,
hogy milyen intézmény a fenntartó) törvények szabályozzák. Amennyiben
bármilyen törvénysértést tapasztaltál kérheted intézményed ellenőrzését az
azt felügyelő szerveknél (pl. önkormányzat illetékes felügyeleti szerve)

>Ez így biztos nagyon kényelmes ás áldásos dolog, így legalább mindenki
megutálja az egyházat, még ha volt is valami köze
>hozzá és soha többet be nem teszi lábát, de még a közelébe sem megy.

Gondolom vallásos ember vagy és most csalódtál valamiért abban az eszmében
amiben komolyan hittél.
Bármilyen eszme hitelességét ne azok alapján kérdőjelezd meg, akik azt
helytelenül képviselik, hanem azok alapján akiknek életén látszik személyes
elkötelezettségük, akik életük apróbb dolgaiban is hivatásuknak megfelelően
élnek.
Az emberi dolgok, hibák persze mindenütt megtalálhatóak, de hibássá tehető-e
egy értékrend egésze azért, mert azt egy ember hibásan valósítja meg?????

> Igaz, mit várjunk akkor, amikor a Viktorkánk kijelenti, hogy olyan sok a
felesleges munkahely széphazánkban, hogy már
>külföldről hozzák buszokon a munkaerőt.

Ezt mikor jelentette ki? (lehet, hogy nem néztem a TV-t akkor amikor ez
elhangzott) Ha valaki tudja írja meg kérem!

>Nyilván elvette az eszét sok millió, amit odafent zsebre vágnak, biztos
nincs idő
>gondolkodni, sok idő kell a nagy pénzek elköltéséhez. Hazudni azt már
időben megtanultak minden illetékes helyen.

Legalábbis sok a csúsztatás és a fél igazság... ilyen például a pedagógusok
béremelésének a kérdése is... (szerintem reálértékben messze az 1990-es
szint alatt fogunk landolni szeptemberben, pedig a 1990-es szintet
igérték...)

> Biztos senki illetékes nem olvassa ezt a listát olyan, akinek még bármi
kevés lelkiismerete lenne ahhoz, hogy valami keveset >tehessen, vagy
elgondolkozzon ezen, arról nem is merek álmodni sem, hogy netán magára
ismerne,

Hát igen a "Lelkiismeret" és az "önismeret..." - Szerintem ezen a területen
hiányzik leginkább az egyházi oktatás... 40-éves visszaszorítása komoly
lelki - etikai vákumot hagyott maga után!.

>nem is merjük feltétételezni, hogy be tudna kapcsolni egy számítógépet,
hiszen akkor nem lehetne oly magas vezető poszton.

Szerintem ez túlzás... A vezető posztokon ma már alig-alig lehet meglenni
alapvető számítástechnikai ismeretek nélkül....

> Sajnálom, hogy ezzel kellett fárasztanom az olvasókat, he egyáltalán idáig
eljutottak, de hát nehéz végignézni annyi ember
>éveken át tartó kilátástalan harcát, hogy bármilyen módon is elérjenek
valamit, emiatt kikívánkozott belőlem.

Kíváncsi lennék mit is szerettél volna elérni, mi az amiben kudarcot
vallottál... Ez így konkrétumok nélkül levegőbe csapkodás... Kérlek ha mered
a valódi problémát ismertesd, ne csak az indulataidat.

> Úgysem történik semmi, a rejtőzködő álszentek meg csak szépen irtsák a még
mindig kitartó, becsületes (de h*) tanerőket,
>hajrá!

Arra gondolok biztosan el akarnak bocsátani téged? Persze kérlek amennyiben
még módodban áll olvasni a listát válaszolj.

> Ez kellett nekünk, megérdemeljük.

Mi az az "ez" ??? Félek tőle hogy csak vallás ellenes indulataidat írod
le... Számomra ismét a lényeg hiányzik.
/Riki