tanforum - [Tf] Re: [Tf] Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium e-mail-je.

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium e-mail-je.

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: Kov�cs K�lm�n <kovacska AT apaczai.rulez.org>, tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium e-mail-je.
  • Date: Fri Feb 9 09:15:03 2001

Udvozletem!

Kovács Kálmán irta (8 Feb 01, 12:10) "[Tf] Vörösmarty Mihály
Általános Is" subject-u leveleben:

> Telefonon úgy értesültem tőle, hogy más sem tud neki
> e-mail-t küldeni. Az iskolában a számitógép szakértője nem tud a dolgon
> segiteni.

Bar nem en voltam e level megszolitottja, tippjeim lennenek...
a a Sulinet-es postaladat nem erik el, a Sulinet HelpDesk-kel kell a
kapcsolatot felvenniuk. A mi ilyen postaladank a kapcsolat
letesitese ota valtozatlanul mukodik. azzal gond nem volt.

Mas: egy iskola E-mail-es kapcsolattartasara NEM ez a (Sulinet
adminisztacios) postalada valo. (Ezt sajnos a Sulinet ill. az
Elender, tobbunk sokszor es nyomatekkal hangoztatott keresere
sem hajlando figyelembe venni!) Amelyik iskola kapott Sulient
elerest, az de facto vallalta ezzel azt is, hogy uzemelteti is e
kapcsolatot. Ebbe legalapvetobb, hogy helyi levelezoszerver
uzemeltetese beletartozik. Legalabb egy mail
relay szertvert kivano mail szerver, ilyen (ha Novell-t
hasznalnak) az ingyenes Mercury. A tovabbi fejtegetes
technikai, nem megyek bele -- keresre es esetleg masik listan
persze szivesen! :) -- csak oda akarok kilyukadni, hogy a
Sulinet kapcsolat az is kellene jelentse, az intezmenyben
alanyi jogon mindenkinek van SAJAT e-mail cime! Ha nincs,
nem tudom, milyen a helyi szamitogep-szakertes... :(( Nem is
merem tovabbgombolyitani: a keresett iskola WEB lapjan nem
szerepel a Sulinet-es adminisztracios postalada cimen kivul
mas? (OK, sejtem: hire-hamva nincs ott WEB-nek... :()

> Kérem, hogy válaszát, válaszukat ne csak erre a
> kovacska AT apaczai.rulez.org
> cimre, hanem a
> kvkl AT egon.gyaloglo.hu,
> kvkl AT freemail.hu
> és a
> kvkl AT index.hu
> cimre is küldje el, küldjék
> el, hogy bármikor biztonsággal el tudjam olvasni.

Sorry , nem tettem meg -- atiranyitas rulez! :)))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu