tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium e-mail-je.

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium e-mail-je.

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium e-mail-je.
  • Date: Fri Feb 16 11:11:03 2001

Most váltottak rendszergizdát a Vörösmarty suliban!
(Nekünk szomszéd iskola) mi vagyunk a suli60
Az előző rendszergazda kezelte... neki sikerrel írtam többször...
Az új rendszergazdát nem ismerem, de nem fizetett alkalmazott, csak néha
bemegy és segít... az iskolának nincs pénze rá.
Ez a helyzet.
/Riki