tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Februártól emelt bér a pedagógusoknak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Februártól emelt bér a pedagógusoknak

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Februártól emelt bér a pedagógusoknak
  • Date: Wed Jan 24 22:03:03 2001

T. Lista!

Szalayne Tahy Zsuzsa irta:
> Azt tudja valaki, hogy a februari mit novel? A tavaly ev elejen
> kapott bert, vagy a kiegeszitett bert (amit meg ki sem fizettek)?
Kedves Zsuzsa! Te nagyon fiatal lehetsz... :-))

Piriti Janos irta:
> Nekem a szeptemberben kapott atsorolasomon levo osszeg nott
> januar 1-jevel 7,9 %-kal.

Ez viszont erdekes kerdes. Marmint az, hogy van ahol mar kezbe
adta'k az atsorolast, es van ahol me'g hozza sem kezdtek az
elkeszitesehez. Az elobbinel lehet, hogy lesz emelt ber februar
masodikan, az utobbinal garantaltan nem lesz.
Es az is biztos, hogy ahol elkeszitette'k, es elkuldte'k, ott ugyanugy
nincs jovahagyott helyi koltsegvetes, mint ahol erre hivatkozva nem
keszitik el.
Ahol pl. februarban targyalja az onkormanyzat a koltsegvetest,
ott majd marciusban, aprilisban lesz belole penz, attol fuggoen,
hogy er be az irat a TAKISZokhoz /ha me'g az a nevuk/.
Es persze a tulmunkat /tulora, helyettesites/ is visszamenoleg
korrigalni kell, mert azok is a regi ber alapjan lettek szamfejtve.

Tesse'k mondani, addig is miert masoknak kamatozik a _mi_
penzunk?

Koncz Endre

  • [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Februártól emelt bér a pedagógusoknak, Koncz Endre, 01/24/2001