tanforum - [Tf] Re: [Tf] Februártól emelt bér a pedagógusoknak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Februártól emelt bér a pedagógusoknak

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: HunyadiMatyasGimnazium <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Februártól emelt bér a pedagógusoknak
  • Date: Wed Jan 24 21:18:03 2001

Hello!

> a bruttó fizetés emelkedésem januártól 1400 Ft volt.
> Ez nettó 700 Forinttal lesz több.
> Köszönöm a pedagógus társadalom nevében a szakma elismerését. :-|
Tegnap szolt a szemelyzetis kollega, hogy az eppen aktualis, soros
elorelepesem miatti uj alapberem brutto 100,- , azaz egyszaz
forinttal emelkedik. Netto kb. 60 Ft. Az 1981-es beremhez kepest
4,1 szazalekos novekedes.
:-))))))
Allati jot rohogtem rajta. A hivatalos papirt meg nem lattam. Nem
tudom, hogyan jott ki ez a 100 forint, mindenesetre gondolkodom rajta,
hogy inkabb fizetescsokkenest kerek. Nem tudom volt-e mar pelda arra,
hogy dolgozo fizetescsokkentesert folyamodjon. Erdekes, tanulsagos
lehetne.

>"Az oktatási azt ígérte a pedagógusoknak, hogy a jövo hónapban már a
>megemelt fizetésüket vehetik át, ....
Bla, bla, bla....
Remelem senki nem veszi komolyan ezt a beetetest! Ez ugyben meg soha,
senki nem mondott igazat, es szerintem nem is fog.

--
Udv:
Boldog Ferenc