tanforum - [Tf] Re: Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci

  • From: Koncz Endre <koncze AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci
  • Date: Mon Jan 22 14:32:04 2001

T. Lista!

> Kerlek, egyszeru, ekezet nelkuli karaktereket irj a subject-be. Koszi.
Jogos kritika!
Nekem meg a Válaszol-ra klikkelve nem jött be az eredeti levél :-))
/A forrást megnézve HTML dokumentum az eredeti leveled/

> 2. Szerintem nem a tiltason, a cenzuran erdemes gondolkodni,
Ezt nem is mondta senki. A cenzúra nem azonos a szarvas hibák
kigyomlálásával. :-)

> Nyilvan a csaladokban is sok hulyeseg elhangzik, megtortenik,
> - ami sokkal fontosabb a radiobol erkezo informacioknal - remelem, megsem
> akarja senki eloirni, hogy az emberek a csaladjukban magas szinvonalon
> beszelgessenek.
Ez két kategória. A családban elhangzó hibás szöveg, stb. csak 1-2
gyerekre hat, míg a TV-műsort (tiz)ezrek nézik, hallják. A közvetlen
rokonait az ember nem válogathatja meg, míg a TV-ben elvárható
/márcsak a felelősség miatt is/, hogy ne kerüljön ilyen hiba a műsorba.

> 3. Altalanosabban: tudomasul kellene venni, hogy a mediaban ...
> ... jol-rosszul dolgozo alkalmazottak kapnak hangot.
Na, ez az, amit nem akarok tudomásul venni!!!
Hogy egy ilyen hibát, aminek kiszűréséhez elég egy érettségi /hogy
a 8 általánosról ne is beszéljek/, benne hagyjanak a műsorban.

Egyébként, a jelenség megítélésében szerintem egy véleményen
vagyunk.

Ãœdv!
Koncz Endre