tanforum - Re: [Tf] ISDN

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ISDN

  • From: Hajdu Csaba <hajdu AT rmki.kfki.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] ISDN
  • Date: Fri Jan 12 08:40:04 2001

> N?lunk a sulinet rendszerrel 8 g?p ?rkezett ?s mind?ssze 64kbit/s
> s?vsz?less?g?nk van...
> Ez egy f?l ISDN sebess?g?nek felel meg. Nem tudom mennyivel lett volna
> dr?g?bb, ha norm?l ISDN csatlakoz?st kapunk... szerintem n?h?ny ezer
> forinttal, ?s a telefon sz?mla sem lenne dr?g?bb ha megkapn?nk mind a
> 128kbit/s s?vsz?less?get.... Persze vannak protekci?s helyek, ahova

Sajnos a szamlara ez nem igaz... Ha a masodik csatorna is belep, akkor
azert is fizetni kell, sot, ha rosszul van konfiguralva a rendszer, akkor
a pillanatnyi savszelesseg-igenytol fuggoen a masodik csatorna ki-be
kapcsol. Ez normalis helyen nem is lenne gond, de a kapcsolasi dij nevu
Matavos trukk miatt kemenyen ra lehet fizetni...

  • Re: [Tf] ISDN, Hajdu Csaba, 01/12/2001